2013. február 17., vasárnap

Tripla X torta / xXx Cake


Egy kedves ismerősöm kért meg arra, hogy készítsek tortát a férje születésnapjára.
Elkerekedett a szemem, mikor kimondta, hogy bizony, a harmincadikra. Gyorsan számoltam, hiszen az illetővel már nagyon régen ismerjük egymást, és beláttam, hogy valóban. Öregszem.
Hogy stílusos, humoros és tapintatos legyen kapóra jött Kiskukta hasonló tortája. Arra kért, hogy valami hasonlót készítsek.
Jó előre kitaláltam, hogy a logót ételfestékkel a fondantra festem, és így kerül a torta tetejére.
Naiv módon beírtam a keresőbe: XXX és képek keresése opciót választottam. Az öcsém pont az ajtóban állt. Nem szólt semmit, csak várta a fejleményeket, majd a keresés eredményére vágott döbbent arcomat látva hangos hahotázásba fogott, miközben én igyekeztem az ablakot gyorsabban zárni be, mint ahogy a közelben játszó gyerekeim tekintete a monitorra siklott volna.
Ezt a kis nüansznyi problémát leszámítva gördülékenyen, simán ment minden.
Az epres-joghurtos belsőt beborítottam, majd ezüst lüszterrel festettem. Végül a tetejére tettem a logót.

A siker nagy volt, az ünnepelt rettentően örült neki, néhány nappal később, mikor összefutottunk meg is állított és megköszönte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése