2013. február 17., vasárnap

Hello Kitty torták / Hello Kitty cakes


Hello Kitty egy 4 éves kislánynak készült.
A szokásos piskótát málnás krémmel töltöttem és málnát tettem bele.


A házi fondanttal (itt leírtam Kiskukta receptjét)burkoltam, és amennyire féltem, hogy hogy fogom egyben burkolni és mit tegyek körbe, annyira egyszerűen, simán és szépen sikerült burkolni.
Szerencsére a házi súgóm figyelmeztetett:
Jó, nagyon szép, de miért nincs Hello Kittynek bajusza???
Az átadás előtt pontosan 5 perccel került fel fekete Wiltonnal a bajusz.

Frissítés:
Elsőre egyszerre készült a FC Barcelona-tortával, ugyanarra a bulira a másik ünnepeltnek.
Másodjára 2 nap eltéréssel rendelték őket újra. És teljesen véletlenül, mindkettő tölteléke mindkét esetben ugyanaz volt.
Szóval Hello Kitty 2 is málnás-joghurtos töltelékkel készült, de mivel kb 500km-t utazott (Erdélybe vitték rokonoknak) így került bele a biztonság kedvéért zselatin is.
Bár február volt, és a hónap elején nyakig ért a hó durva mínuszokkal, a hónap végén kellemes huszon-fokokban utaztatták, ezért izgultam, de épen megérkezett és hatalmas sikere volt, az ünnepelt sikongatva örült neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése