2013. február 17., vasárnap

Juventus torta / Juventus cake


A Barcelonás tortán apa annyira felbuzdult, hogy boldog-boldogtalannak mutogatta.
Előtte komoly fejtörést okozott, hogy milyet készítsek.

Angry birds-re gondoltam, mert korábban gépen, telefonon, gyerekkel és anélkül is azt játszotta egy ideig, de sajnos ez decemberre alábbhagyott, így ez ugrott. 
Azután Farmville tortára gondoltam, vagy valami telefonosra.
De ez mind elég snassznak tűnt.
Jól jött hát a focis torta!
És természetesen joghurtos ízben!
(karácsony másnapján van a szülinapja, és én elfelejtettem az ünnep előtt tejszínt venni, így klasszikus joghurttorta lett belőle.)

A logót festettem, fehérre borítottam és begyúrt fekete csíkokat tettem rá.
Az össze-vissza pakolt színes gyertyák 34-est formáznak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése