2013. február 17., vasárnap

FC Barcelona torta / FC Barcelona cake


14 éves Barcelona drukkernek készült.
Nagyon szerettem ezt a tortát készíteni, és mivel a focidrukker apánknak is nagyon tetszett (úgy érzem, ezt volt az első, ami igazán tetszett neki) ötletet adott az övéhez is.
A címert ételfestékkel fondantra festettem, nagyon élveztem, és fogok még ilyet készíteni!

Belül royal. De a szülők kérték, hogy ne olyan "x-cukrászdás" legyen már. Én tovább gondoltam, böngésztem, és egy nagyszerű ötletre leltem. A vaníliás krém közepén csokoládéba mártott piskóta.
Kiderült, isteni finom volt! Nagyon örültem a sikernek, és valaki aki evett belőle külön ilyen ízesítéssel kért tőlem tortát.


 Házi fondanttal borítva.

Frissítés:
Februárban újra Barca-torta volt a kérés. Még decemberben ők is kóstolták a korábbit (milyen kicsi a világ), és ugyanolyan Royal töltelékkel kérték.
Ez is egy 24 szeletes négyzet alakú torta volt, csak sokkal kevesebb időm volt rá, mégis összességében ez tetszik jobban.
Talán a logó körüli fekete csík, vagy az inverz szegélyszín...

1 megjegyzés:

  1. Az eredeti megjegyzések másolata:
    3 megjegyzés:

    Schnappy2012. június 12. 23:26
    Kedves Cilee! Tesóim szülinapjára szeretnék én is egy Barcelona-s tortát, és az lenne a kérdésem, hogy vízzel keverted el az ételfestéket, és úgy rajzoltad meg a mintát?
    Egyébként szuper lett a torta!!:)

    VálaszTörlés

    Cilee2012. június 14. 12:44
    Kedves Schnappy!
    A Wiltonost vizes ecsettel vittem fel, bár hozzáértők szerint ezt alkohollal (vodka/pálinka) érdemes hígítani, mert az elpárolog.
    Én rendes folyékony ételfestékkel szeretem festeni, ahhoz semmi egyéb nem kell, lehet is ecsettel kenni fel.
    Remélem segítettem.
    Üdv: Ildikó

    VálaszTörlés

    Tina (TinaTorta)2013. február 4. 7:09
    Ügyes vagy, jó lett nagyon:)
    Készítettem én is Barcelonás tortát, ha érdekel nézd meg! :)
    http://tinatorta.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

    VálaszTörlés