2013. március 3., vasárnap

Zsuzsanna torta

Nagyon szépet kért egy kedves ismerős anyukájának névnapjára.
Fehéret képzelt rózsával, és nagyban a névvel: Zsuzsanna, mert az anyukája még sose kapott tortát, így ez alkalomból azt szerette volna, ha ez igazán az övé lesz.
Belül csokis volt. 

Fehérrel burkoltam, egy kis ráncot tettem rá, ide került a 3 piros rózsa. Piros szalaggal zártam le, és egy kis masnit is kapott. A nevet arany lüszterrel írtam fel rá.
Rendkívül tetszett a torta a megrendelőjének, és az ünnepelt egyenesen megkönnyezte. Ennyi dicséretet szerintem még nem is kaptam egyik tortámért sem.


Kissé összeszorult a torkom, mikor ezt írom, mert a hölgy idén is kérte a tortát az anyukájának, de sajnos már nem volt alkalmam elkészíteni. Nem sokkal a névnapja előtt elhunyt. Nyugodj békében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése