2013. március 3., vasárnap

Focilabda Real Madrid drukkernek/ Soccer ball for a Real Madrid fan

Pontos elképzelésekkel érkezett az ünnepelt anyukája: még a labdát is elhozta, amelyiket tortába álmodta. Megbeszéltük azt is, hogy Real Madrid szurkoló a fiatalember, és nagy focista.

Belül málnás-joghurtos.
A piskóta most is Kiskukta féle.

Málnás-joghurtos krém:
  • 30 dkg málna
  • kb 25 dkg cukor (a málna savanyúságától függ)
  • 1 ek zselatin
  • 3 dl tejszín
  • egy nagy pohár natúr joghurt fele (gondolom egy kis pohárnyi lehet)

    A málnát összefőzöm a cukorral míg elkezd kissé sűrűsödni, mintha lekvárt főznék. Kissé összetöröm villával a málnaszemeket, vagy botmixerrel nagyjából összeturmixolom, a zselatint a forró masszába alaposan belekeverem. Félre eszem, míg egészen kihűl (nem hagyható másnapra a feldolgozása, mert a zselatintól összeáll)
A tejszínt kemény habbá verem.
A kihűlt málnás masszába belekeverem a joghurtot, majd beleforgatom a tejszínhabba.
Azonnal betöltöm a kihűlt piskótába.

Egy gömbölyű tálat fóliával béleltem, ebbe rétegeztem a tortát.
Másnap kiborítottam belőle, kissé megfaragtam és vajkrémmel beborítottam, ezután egy kis időre még visszatettem a hűtőbe.
A mintázathoz sablont készítettem, de még így is szabni kellett miközben rakosgattam a tortára.
A sálra került a Real Madrid logója, köré fokhagyma nyomóval készítettem füvet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése